SVAR TILL ANONYM.

Anonym om Haha! XD:
förlåt för tidigare kommentar! jag var med kompisar så då vart det bara fel.. jag menade inget med det jag skrev.. det är bara mina kompisar som inte tycker så bra om er så då taggade dom mej till att skriva sådär! sorry.
du kan ju visa denna kommentar för puco.blogg.se oxå?! så får hon veta hur det står till!

svar:
Du, du behöver lixom inte skriva det för att dina kompisar sa det typ?
För ehm, du... Kan ju bara säga att du inte vill skriva det?
Att dom kan skriva det själva om dom typ hatar/ogillar mig?

För ibland är inte det bästa att lyssna på vad kompisar säger. "Lyssna" på dig själv istället.
Och nu när du skrev så... Så låter det som att du inte har så bra kompisar. o.o

ehm jadu, det där lät kanske lite konstigt... :s
men hoppas du fattar hur jag menar :P

Och... Jag skulle bli 'glad' om du skrev vem du är. :)

Kommentarer
Postat av: emelie

asså så stard hon är!!

allvalit!!>=@

2011-02-12 @ 21:25:10
URL: http://puco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0